קורות חיים איש שיווק
תחום השיווק הולך ותופס תאוצה משנה לשנה. עם הדומיננטיות ההולכת וגדלה של האינטרנט כערוץ התקשורת המוביל כיום ותחום השיווק הדיגיטלי השולט בעולם השיווק והפרסום זה לא פלא מדוע אנשים רבים רוצים להצטרף להצלחה ונכנסים לתחום השיווק. אז אם למדתם שיווק ואתם רוצים להתחיל את דרככם בתחום כדאי שתתחילו מלשווק את עצמכם לחברת פרסום כלשהי באמצעות קורות חיים Resumake מקצועיים המוצגים היטב.
כתיבת הניסיון התעסוקתי שלכם:
אז מלבד החשיבות של הגשת קורות חיים בצורה מסודרת, בקובץ PDF ובעמוד אחד עם תוכן תמציתי ורלוונטי בלבד הרי שחשוב להבליט את הניסיון התעסוקתי שלכם בצורה נכונה. חשוב לכלול את העבודה והניסיון שלכם בתחום, הכשרות מקצועיות רלוונטיות וגם אם יש לכם הישגים או תוצאות מיוחדות זה המקום להציג אותם. חשוב לבנות את הרשימה בסדר כרונולוגי הפוך – כלומר בראש הרשימה במעלה הדף יהיה הניסיון התעסוקתי האחרון שלכם והרלוונטי ביותר.
כישורים שהם קצת מעבר לידע המקצועי:
בתחום השיווק והפרסום יש מגוון רחב של תפקידים ובחברות פרסום רבות ניתן להתקדם בבוא הזמן גם למנהלי מחלקות, מנהלי סניפים ומעבר לכך. כל תפקיד עשוי לדרוש תחומי אחראיות שונים, החל מניהול עובדים, התנהלות מול לקוחות, עבודה בצוות, חשיבה מחוץ לקופסא, יכולת לעבוד תחת לחץ ובסביבה דינמית משתנה, יכולת ללמוד נושאים באופן עצמאי בזמן קצר ועוד. אם יש לכם כישורים כאלה, תכונות אופי רלוונטיות או אפילו כישורים מקצועיים שעשויים להוסיף לכם נקודות זכות בתפקיד שלכם כאנשי שיווק (כמו למשל הכשרה מקצועית בניהול קמפיין PPC וכד') אז הוסיפו אותם לקורות החיים שלכם.
לסיכום; קורות חיים איש שיווק יהיו שונים מקורות חיים לתפקידים אחרים וכי חשוב לכלול בהם את מה שעשוי להיות רלוונטי לתפקיד או לסוג העבודה שאתם מייעדים את עצמכם. לבסוף בדקו שאין שגיאות כתיב או שגיאות של אותיות חסרות או מילים מחוברות, ודאו שקורות החיים מחולקים לקטגוריות ומוצגים בצורה מסודרת ושגם הדרכים ליצירת קשר אתכם מעודכנים ונכונים.
Comments
No comment yet.